NAŠA KMETIJA JE VKLJUČENA V UKREPE V OKVIRU PROGRAMA RAZVOJA PODEŽELJA, IZ KATERIH LETNO PREJEMAMO SREDSTVA ZA IZVAJANJA LE TEH
Za vinarja je pomembno, da spozna svojega kupca, velja pa tudi obratno. Najbolj neposreden način je povabilo na kmetijo, kjer se kupcu predstavijo vinogradi, klet in produkt. Poleg kakovosti in estetske dovršenosti izdelkov, ki sta primarnega pomena za zagotavljanje kroga strank, je izjemno pomemben tudi vtis, ki ga le-te dobijo ob obisku kmetije oziroma ob stiku s ponudnikom. Potrebno je razvijati gostoljuben in profesionalen odnos do kupcev; to pomeni dajati občutek, da so resnično dobrodošli, se pozorno posvečati njihovim željam. Pri prodaji je torej ključna človeška komponenta, osebni odnos osebja do strank. S projektom Vina Žorž 1696 zaokrožujemo naložbo v vinsko klet in tako urejamo tok delovnih procesov tudi na področju predelave in trženja.
Z izvedbo te investicije investor pričakuje:
Operativni cilj investicije je nameniti v vsak fazi procesa, čim kvalitetnejši končni produkt in to je na naši kmetiji steklenica vina.
Projekt finančno podprt s strani Evropske unije. Več o samem projektu na spletni strani PRP.